25 februari 2014

Utställning Stick och tryck

Kanske är lite sen med att skriva det här inlägget men jaja. Förra veckan ställde klassen ut sina projekt från stick och tryckveckorna. Vi hade en vägg med process och sedan fyllde vi rummet med de plagg som var färdiga eller iallafall kunde tas för färdiga (typ mina...). Vi hade även en film som projecerades på väggen hela tiden. (Den finns nu på YT




Titta min klänning ^^


Jag är med på film

Min klänning framifrån. 
Den har fortfarande inte foder men snart så och då ska den fotas fint.

Mina strupbyxor flyger runt här.
De var spårlöst försvunna och inte hopsydda fram till kvällen innan utställningen
(jag hade inte alls panik vad pratar du om...). Min sambo hittade dem och jag tråcklade snabbt ihop dem medan utställningen byggdes.

Vernissage!
Titta det kom folk och tittade! De tyckte vi var duktiga :]



Oh, och tack för feedback på förra inlägget. Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar