19 mars 2013

SsssssSsss Ka-Boom?

Här är ett jätte bra exempel på hur jag tycker om spel ikoner, karaktärer, musik osv men sällan eller aldrig spelar spel. Jag har idag haft på mig min space invader tröja, lyssnat på diverse spelmusik började men "Alice: Madness returns" och fortsatte därifrån och även pysslat i spel temat. Inget planerat utan det bara blir så ibland...

Jag vek mig en creeper från minecraft. (Mallen för att göra en egen hittar du här.) Jag har aldrig spelat minecraft mer än att ha sprungit runt med min brors gubbe nån gång. Jag tycker däremot att det värkar vara ett väldigt roligt spel med mycket kul att göra. Jag kan bara inte ta mig för att sätta mig och spela. Vet inte riktigt varför... Det finns massa spel jag skulle vilja testa och som finns här hemma, men jag tar tag i ett garnnystan eller en penna istället. 


Om jag ska börja spela något vad ska man ta först då? Zelda, Portal, minecraft? Jag har spelat lite "little big planet" och diverse mario spel. Är ganska bra på "mario kart" om jag får säga det själv ^^ men vet inte om det räknas riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar